.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسینعلی‌زاده فرماندار تالش شد

به گزارش فارس، معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش اظهار داشت: باید قدر خدمت به مردم را به عنوان فرصت الهی دانست.
غلامعلی رضوانی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه الهی و کسب رضایت خداوند متعال در دنیا و آخرت است، افزود: مقام در دنیا ماندنی نیست و عزل و نصب مدیران امری طبیعی است.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امام خمینی (ره) منشا برکات ارزشمندی بودند و ما هرچه داریم از توکل به خداوند متعال و هدایت ولایت فقیه است.
این مسئول ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس با تهاجم همه‌جانبه به کشورمان، جنگی ناخواسته و نابرابر بر ملت ایران تحمیل شد و مقاومت همه‌جانبه و رشادت‌های آحاد مردم در قالب نیروهای مردمی، بسیجی و حماسه‌آفرینی سپاه، جهاد و ارتش رکورد جدید از مقاومت را بر جای گذاشت.
وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس و عملیات رزمندگان اسلام با همه فراز و نشیب‌هایش با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خلق فرهنگی غنی و پایدار منجر شد.
رضوانی بیان داشت: این نظام برآمده از خون شهداست که با عشق به ادامه راه شهدای کربلا به شهادت رسیدند و مبشر رحمت و مبلغ عدالت اسلامی در سراسر جهان است تا به مردم خدمت کنند.
به گفته معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان خدامحوری موجب شده تا برخلاف دیگر ارتش‌های جهان، رزمندگان اسلام تمام لحظات خود را در هشت سال دفاع مقدس متوجه خدا کنند و بر خلاف دیگر استراتژی‌های نظامی فتح خاک را نه به عنوان یک هدف اولیه و اصلی، بلکه به عنوان یک هدف ثانویه ببینند.
وی ابراز داشت: دوری از تظاهر و ریا، داشتن استقلال، خدمت بی‌منت به بندگان خدا و دوری از سستی و امیال شخصی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر در جامعه اسلامی است که در نهج‌البلاغه نیز به این موضوعات پرداخته شد و توفیق خدمت به مردم در حقیقت یک نوع شکرگزاری از نعمت‌های خداوند است و به عبارتی خدمت به مردم برابر با خدمت به خداست.
رضوانی با بیان اینکه خدمت در جامعه اسلامی نعمت بسیار بزرگی است، خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه به مردم شکر نعمت است.
وی تصریح کرد: بهترین روش مدیریت در جامعه اسلامی الگوگیری از سیره اهل بیت (ع) به ویژه نحوه حکومت‌داری امیرالمومنین (ع) است که مدیران باید به این روش‌ها توجه ویژه داشته باشند.

* خدمت به مردم مهم‌ترین رسالت است
فرماندار جدید تالش نیز در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم سطح خدمت به مردم را ارتقا دهیم و خدمت به مردم مهم‌ترین رسالت است.
میرزا حسینعلی‌زاده، خدمت به مردم را شعار ندانست و ابراز داشت: این امر یک ضرورت الهی در نظام اسلامی بوده و ما همواره به این نظام و انقلاب مدیون هستیم و عزتی که به تمام مسلمانان دنیا داده شده به برکت این انقلاب است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: مردم مسلمان ایران با گذشت چندین سال از دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه امام شهیدان و عمل به منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌ها و سنگرهای دیگر دفاع مانند عرصه‌های علمی، صنعتی، فرهنگی و... به جهاد ادامه می‌دهند و پاسدار خون پاک شهیدان و جانبازان دفاع مقدس هستند.
این مسئول داشتن روحیه جهادگری و شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری رزمندگان را از مهم‌ترین رموز پیروزی و اقتدار رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر عنوان کرد.
سرپرست سابق فرمانداری تالش نیز این م اسم در مراسم ابراز داشت: در طول مدت کوتاه سرپرستی فرمانداری تالش تلاش‌های زیادی انجام گرفته است.
رضا دوست‌جلالی افزود: اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی ریالی و حجمی در مصرف انرژی از مهم‌ترین اقدام‌های صورت گرفته است.
سرپرست سابق فرمانداری تالش جنگ تحمیلی را تجلی وحدت مردم ایران خواند و گفت: در دوران دفاع مقدس از ماهیت انقلاب اسلامی که همان وحدت و همدلی بود، پرده‌‌برداری شد.
وی اقتدار کنونی ملت ایران را مرهون خون شهدا دانست و تصریح کرد: ایمان و خودباوری تنها تکیه رزمندگان اسلام و دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت بود از این ‌رو فاتح جبهه‌های نبرد بودند.
این مسئول حضور گسترده و حداکثری مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس به منظور احیای ارزش‌های دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با رشادت و فداکاری شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی را امری ضروری و واجب دانست.
وی آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس را مهم خواند و بیان داشت: پیروزی‌های کشور در هشت سال دفاع مقدس دستاوردهایی برای کشور به همراه داشته که حیات نظام ناشی از این دستاوردها و ولایت‌مداری مردم است.
دوست‌جلالی اضافه کرد: اگر اکنون از موضع قدرت با دشمن صحبت می‌کنیم، این امر از دستاوردهای پیروزی در هشت سال دفاع مقدس است.
در پایان سخنان دوست‌جلالی عده‌ای از مسئولان و معتمدان شهرستان تالش به پاس زحمات وی در سرپرستی فرمانداری این شهرستان قصد اهدای سکه‌بهار آزادی و هدایای دیگر را داشتند که دوست‌جلالی تمام هدایا را به کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیم کرد.
در این مراسم با تجلیل از خدمات و زحمات رضا دوست‌جلالی سرپرست فرمانداری تالش، میرزا حسینعلی‌زاده به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد.
دوست‌جلالی که همزمان مسئولیت فرمانداری رودسر را به ‌عهده داشت به ‌منظور ادامه خدمت در فرمانداری رودسر عازم این شهرستان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.